“Cursed Crowns” de Catherine Doyle și Katherine Webber (recenzie)

• Titlul original: “Cursed Crowns”

• Autori: Catherine Doyle, Katherine Webber

• Serie: Twin Crowns

• Volum: II

• Editura: Balzer & Bray

• An apariție: 2023

• Număr pagini: 512

Am început “Cursed Crowns” în decembrie, în urma unui impuls, îmi doream să mă întorc în universul vrăjitoarelor, să le reîntâlnesc pe Wren și Rose, dar și pe Tor și Shen Lo. Însă după ce am ascultat câteva capitole, am decis să o pun pe pauză până când se va traduce la noi, pentru a o putea adnota atunci când o citesc. Ei bine, n-am rezistat pânâ la apariția în română, am cedat și am finalizat-o audiobook, și bine am făcut, căci m-a vrăjit complet și cu greu an pus lectura pe pauză.

Nu m-a dezamăgit absolut deloc acest volum și așa mă bucur că nu a suferit de sindromul volumului de mijloc, din contră, a fost încărcat de evenimente care m-au lăsat mască, multe răsturnări de situație, unele le-am “mirosit” și pot să spun că mi-au plăcut, dar nici nu le vedeam decurgând astfel, într-un fel era de așteptat, au evoluat și personajele, iar acțiunea nu a bătut pasul pe loc absolut deloc. Și-au făcut apariția și personaje noi, care au reușit să mă păcălească și m-am ofticat, ce e drept, pentru că nu mă așteptam la asemenea gesturi din partea lor.

A fost la fel de captivant ca primul volum și m-a cucerit tot mai mult cu fiecare capitol, iar acum am de suferit până apare ultimul volum din trilogie în aprilie, că evident îl voi citi în engleză și-l recitesc când apare la noi, că altfel n-am face, să-l pot adnota după bunul plac. Cu siguranță așa fac și cu volumul doi, dacă se va traduce la noi până se lansează volumul trei, doar îmi trebuie o reîmprospătare a memoriei, deși mi-ar fi imposibil să uit povestea, la cum m-a lăsat.

M-am îndrăgostit tot mai mult de Wren, chiar dacă n-am fost de acord cu anumite decizii luate de ea, știind că nu vor aduce nimic bun și vor afecta serios evoluția poveștii, dar chiar și așa, n-am putut să nu o susțin și să fiu alături de ea. Mi-a câștigat aprecierea și Rose, la ea cred că s-a observat cel mai bine evoluția, nu a mai fost acea prințesă fandosită, ci s-a comportat ca o adevărată regină și acest lucru a ridicat-o în ochii mei. Privindu-i pe Tor și Shen, multe detalii nu vă pot da, dar mi-aș fi dorit ca Tor să apară mai mult, Shen și-a făcut simțită prezența destul de mult și am savurat acest lucru, pe când Tor a fost cumva în umbră, sper să fie scos la înaintare în volumul următor, căci mi-a fost dor de el și vreau să-l văd mai des.

Cum spuneam și mai sus, acțiunea nu a bătut deloc pasul pe loc, din contră, a fost la fel de alertă și dinamică precum în primul volum, parcă mai dinamică având în vedere cele petrecute și de multe ori a reușit să mă țină cu sufletul la gură. Au fost evenimente care m-au emoționat, care m-au determinat să sufăr alături de personaje, dar și scene unde, efectiv, nu am știut ce reacție să am, fiind lovită de răsturnări de situație, mult neprevăzut și n-am fost deloc pregătită pentru ce m-a lovit. A fost perfect și abia aștept să apară ultimul volum, efectiv nu mai am răbdare, partea bună e că nu mai este mult până-n aprilie! Fără doar și poate, seria asta s-a clasat printre favoritele mele și cu siguranță o voi reciti și după ce o am completă!

Leave a comment